torsdag 8 augusti 2013

Jag vill ha längre semester..

Bara att inse.. semestern börjar lida mot sitt slut... men i år har det varit en toppensemester på alla sätt och vis. Trots att jag träffat fler barn och bebisar än nånsin.. uscha!

Måste säga att ungarna jag besökte i huvudstaden är rätt söta, speciellt lilltjejen.. konstigt med såna föräldrar.. fast med västgötagener kan det inte gå fel ;)
Har man dessutom en snygg skjorta är saken biff!

Den utlovade reseskildringen från Höga kusten dröjer lite.. har inte riktigt hunnit landa än..
Måste bara promota hojen lite.. en perfekt touringhoj.. ok, ska man bara beta av mängder med mil på motorväg så finns det bättre hojar.. absolut..
Men.. den jag har är den ultimata hojen för.. mig! :)

Touring, grusbus, offroad (snällare offroad i alla fall).. heck, den kan tom mäta sig med brunstiga sporthojar vid rödljusen... inte för att jag provat förstås.. *visslar lite oskyldigt*
"this one time.. at band camp.. "
0-100 på 3,4 sekunder enligt spec!
Och det bästa av allt är att det inte känns ett dugg ajaj i kroppen efter en hel dag på bågen.. det trodde man inte var möjligt för ett halvår sen..

Snart läggdax! Undrar vem man drömmer om inatt hehe!

"Say nighty-night and kiss me.."

Inga kommentarer: