onsdag 7 augusti 2013

Höga kusten!

Just hemkommen från en helt underbar semestertripp uppåt landet.
Startade lite försiktigt med att hälsa på min bror och sen rullade det bara på.. bokstavligt talat.
Passade på att besöka släkt och vänner längs vägen, hann nästan med alla jag hade tänkt mig :)

Jag måste erkänna att de tips jag fick på vägar var bättre än jag vågat hoppats på så tack för det ;)
Och vilka vyer sen.. oj! Ajm impresst!

Jag vill redan åka tillbaka.. fast med bättre kläder.. ingen höjdare att promenera runt i 25 graders värme med ett varmt mc-ställ..
Har sett ut vilka kläder jag vill ha, men då får jag gräva långt ner i plånboken.. inte riktigt läge för det just nu.
Kan meddela att en 600m vandringsled kan vara tokjobbig. Kan iofs bero på att den steg 250m :)
Men helt klart värt besvärat.. speciellt som jag träffade en trevlig ny bekantskap halvvägs upp.. ;)

Jag får återkomma med en mer utförlig semesterskildring senare.. för nu ska jag äta!

"And the dreams that you dare to dream really do come true"

Inga kommentarer: