måndag 13 oktober 2008

Tänder!

Snart blir jag av med två tänder till.. de två sista visdomständerna ska farbror tandläkaren sno av mig på onsdag. Dum gubbe! Dessutom har han mage att ta betalt för att orsaka mig lidande. Borde vara straffbart. Det är ju inte ens snällt..
Fast man får hoppas att det går lika smärtfritt (haha) som förra gången, där jag inte alls hade mycket besvär efter själva ingreppet. Som för övrigt var bland det värsta jag varit med om. Det kan nog bara jämföras med den gången jag födde barn.. fast nu slapp jag en sån där äcklig bajsmaskin på 4 kg. Ett klart plus. Alltså drar jag hellre ut ett par visdomständer å får det besvärligt i en vecka än föder små äckliga barn å får ett helvete i 20 års tid. I bästa fall. Hahaha, jag tycker synd om alla sönderstressade småbarnsföräldrar som tycker livet är jobbigt nu.. vänta ni bara..

Det är bara en nackdel med att inte skaffa barn. Jag går miste om barnbarnen. Livets efterrätt. Skit!

Inga kommentarer: