onsdag 15 oktober 2008

Så..

Nu är tandjävlarna borta. Inga mer visdomständer som ska bort. Ok, de två i överkäken var okej. De var bara att dra ut. Knak-knäck-kras visserligen, men de gick fort. Det var de två tänderna i underkäken som var obehagliga. Speciellt den de tog idag. Vems idé är det att placera en nerv precis där tandhelvetet sitter och sedan vira in den i tandrötter och genom emaljen? Ok, jag överdriver liiite, men det var en nerv precis under tanden. Som var besvärlig.. risken är att jag tappar känseln i läppen.. men det får jag ta i så fall. Det är trots allt en väldigt liten risk. Huvudsaken är att tänderna är väck! Min snälla sambo har gjort soppa åt mig.. det känns bra.. ska sörpla i mig lite sen.. å så ska jag dregla som en gammal gubbe, nåt kul måste jag ju roa mig med.
Ska snart ta en ny dos tabletter osså. I vanliga fall är jag inte mycket för att proppa i mig tabletter men nu är det ett undantagsfall. Fick ett bra recept av kirurgen på tabletter. Sssstarka sssssaker....

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Jaså du har oxå en blogg! Det har du hållt hemligt minsann!
Jag vet inte riktigt om de där glasögonen du tipsade om var riktigt min stil....hehe :)