fredag 10 oktober 2008

Mat..

Jag behöver tips på mat!
Nåt lättlagat, gott, enkelt, smaksigt och GOTT!
Tills ikväll. Tills hon kommer hem. Hon.. med stort H!
Ge mig tips.. snabba tips.. stora tips.. lätta tips.. svåra tips.. garderade tips.. garnerade tips.. tips med o.. tips tips tapas..?
tapas.. ingen dum idé.. fast det orkar man ju inte.. är ju lat. Japp! Inga tapas idag, tapas-tipset tappas bort.

Äsch.. mackor.. tråkigt.. det är ju faktiskt fredag.. hmm.. får kolla på Arla, de har räddat mig förr. Hittade iaf ett okej recept till lördag eller söndag.

Nu hittade jag!! Får bli rattatu.. ratatto.. rattotta.. äh.. grönsaksblandning! med ava.. avoco..avec.. en röra! Och en bit korv. Tänker inte ens försöka säga det namnet. Korven får åka med så det inte blir nåt vegetariskt trams! Man är ju en stor och manlig viking.. ååååhhhh så manlig jag är! Hela mitt väsen utstrular manlighet;
hela vägen från lilltån, förbi knäna, den stooooora (man kan ju drömma iaf) saken som hänger å dinglar, förbi naveln och bröstvårtorna.. upp över halsen och huvudet. En praktman helt enkelt!

Nu ska jag vira in mig i en manlig rosa filt! Fast det har jag ju ingen.. synd! Det hade passat bra annars..

Rabbidajdidoj!

Måste handla.. har inte tid med det här just nu.. en annan dag.. tjillevipp!

Inga kommentarer: