fredag 17 oktober 2008

Jobb

Var på jobbet idag. Jag har ju varit "ledig" i två dagar. Idag var jag tvungen att gå tillbaka. Men det gick bra, var lite snurrigt på eftermiddagen men i övrigt inga större besvär.
Känns som det värsta är över, bara nerförsbacke härifrån. Bra!
Nästa vecka ska jag börja rehabiliteringen. Den långa vägen tillbaka har börjat. Men, han har ju bara blivit av med några visdomständer tänker du.? Jag vet, men nu pratar jag inte om tänderna längre. Jag pratar om knät. Ska till gymmet på måndag och börja återkomsten mot löparspåren. Och så ska jag upp på en träningscykel i vinter. Måste träna för rundan. Herr Lasses har ju fått för sig att vi ska cykla nästa år. Han är inte klok på en fläck! Dessutom påstår han att det är min idé. Som om jag skulle komma på något sådant. Jag är en mycket förnuftig människa. När jag sover..

Sitter å funderar på om jag ska beställa pizza idag. Sambon är ute å roar sig med sina arbetskamrater. Undrar om jag klarar av att käka en pizza, har lite svårt att öppna käften så jag tvekar lite.

Men jag kan ju ta ett par öl till så går det säkert lättare 8-)

Inga kommentarer: