lördag 11 oktober 2008

brasa eller volleyboll?

En annan av livets mysterier.. vad ska man välja? Tända en brasa i spisen.. ? Eller åka å lira volleyboll..? Å ena sidan en varm, mysig, skön, brasa.. Å andra sidan bli svettig, få ont i knät, umgås med några finnpajsare å grannen jag knappt känner. Hmm.. svårt val.. får fundera en stund till. Blir nog en brasa ändå.. jag är lat konstaderade vi ju igår..
Kan nog slinka ner en öl också.. jag vet inte om jag nämnt det men jag gillar öl. Speciellt Guinness! Nam! Det är till och med bättre än sex.. med kossor! Tror jag.. Det är faktiskt inget självupplevt. Inget som lockar precis..
Snart får sent för att åka på volleyboll idag.. velar jag lite till så slipper jag välja, låter som ett vettigt alternativ.. låta slumpen göra så klockan blir för mycket för att åka iväg.. smart Peter!

Nu ska jag åka till stora skogen å hugga ved. Alltså gå till garaget och bära in några vedklampar.

Morsning!

Inga kommentarer: