måndag 9 december 2013

Träningsvärk ?!

Jo.. jag har banne mig fått träningsvärk.. hur är det möjligt? Måste man inte träna för att få det?
Jag har visserligen gjort en del övningar på rekommendation från min naprapat.. men inte på den nivån att jag ska kunna få träningsvärk.. störtlöjligt..
Måste vara nåt psykologiskt trams..

Idag var det sista guratillfället för säsongen.. om jag kan spela? Nope ;)
Iaf inte så bra.. jag kan ta ett par ackord.. och jag kan ta ett par ackord i följd så att det skulle kunna påminna om en liten melodi.. men för att ha spelat sen strax innan sommarn kan jag ingenting..
Fast det är inte direkt några lektioner.. bara några goa personer som spelar tillsammans.. hmm.. skulle vilja lära mig mer.. och snabbare.. kanske ska gå en riktig kurs sen.. när det blir varmt.. när jag kan förflytta mig.. det har sina nackdelar att vara utan bil..

Vi har besök av en svensk tjej från Norge på jobbet (född i Sverige, bosatt i Norge).. nu tror stackarn att hon måste bjuda på tårta imorrn.. kan vara så att jag tutade i henne att det är tradition att alla besökare bjuder på tårta..
Så hon hade sagt till utv chefen att hon måste bli skjutsad till ett konditori.. hahaha..
Fast utv chefen var inte med på noterna... så det blir nog ingen tårta imorrn :\

På fredag är det Lucia.. det ska bli kul.. får återkomma om det efteråt ;)

"Santa Lucia.."

Inga kommentarer: