lördag 21 december 2013

Jul, jul, strålande jul..

Diska är tråkigt.. städa är tråkigt.. en ovit (svart?) jul är tråkigt..

Hmm.. konstigt.. varför anser man att en vit jul är kul, men en vit månad  är tråkigt..
Ok, inte alla som håller med jag vet.. en vit månad är i många fall personers högsta önskan.. men jag tar gärna en öl lite då och då.. jag tycker om öl! Eller ett glas vin.. för mig är det ett sätt att få ut lite mer av livet.. men aldrig aldrig aldrig om jag ska köra.. det finns inte på kartan!

Ha en riktigt skön jul mina vänner! Ta det lugnt i trafiken om ni ska ut och åka..
Vart jag ska vara på julen? hemma! eller borta!
Jag kommer antingen att åka norrut.. eller söderut.. eller stanna kvar..
That's for me to know and you to find out!

Vi ses när vi råkas!

Vet ni förresten varför jag är extra glad att jag inte är från Dalarna när det är jul?
Man vill ju inte vara en krismas..

"We wish you a merry christmas.."

Inga kommentarer: