måndag 28 januari 2013

Going for the gold

Hahaha.. med stentufft motstånd i form av tårtbakande rumänskor, körsjungandes holländare/irländare, gitarrspelande norrmän och andra konstiga framträdande vann vårt lilla lergöksframträdande pris som 'Most charming'. Woppa!

Ett under att ingen lagt ut det på youtube än :)

Annars verkar Bryssel vara en fruktansvärt tråkig stad.. grå och deprimerande..
Och manneken pis var verkligen ingenting att se.. en liten pojke inträngd i ett hörn.. jaja..
Men kick-offen var kul ändå.. det blev en hel del dans och röj och nya bekantskaper under resans gång.. kan vart att det slank ner en öl eller två också..

lördagkvällen tog slut halv 6 på möra.. vi var ett litet gäng som hamnade på VIP-listan till Bryssels nyaste uteställe.. öppnade i december :)
När jag kom tillbaka till hotellet såg jag fram emot att sova några timmar innan hemresan, men jag möttes av en matförgiftad rumskamrat.. så istället för sömn fick jag se till att han klarade sig under förmiddan..
Det löste sig till slut.. han blev tillräckligt bra för att klara hemresan och jag fick nog några minuters sömn trots allt.. blir tidig sänggång idag ;)

"The winner takes it all.."

Inga kommentarer: