söndag 23 september 2012

Sön-Tak!

Hmm.. jag får nog revidera min tippning från igår.. om resultatet fårn gårdagens GP kommer att spegla finalmatcherna så har Piraterna inte möe att hämta.. Crump körde stabilt hela kvällen.. Ryss-Emil hade alldeles för bra fart i cykeln.. och Hampel kommer att köra tokbra i Vetlanda även om hans insats igår inte var nåt vidare.. förutom i hans sista heat..

Våra Piratförare tog sig till semi.. men utan att övertyga..
Så idag ser tipset ut så här:
En knapp Piratseger i Motala.. med 2-6 poäng..
En större seger för Vetlanda i Småland. De är hemmastarka så det vill till att Motalalaget verkligen biter i.. men som jag sa igår.. det är inte omöjligt.. Piraterna har uträttat underverk förr och har de två bra dagar kan det gå vägen..

Det är inte över förrän det är förbi!

Idag skiner solen.. solsken och plusgrader innebär en dag på vägarna..
Skaffade Knuttarnas nya skiva igår.. Jag och min Triumph blev en naturlig favorit :)
Det var en del andra sköna spår på plattan också.. men låtarna från förr är bättre, det är bara att konstatera.. Klassikerna kommer alltid leva vidare!

"Vi kommer alltid att vinna, aldrig försvinna, tänk på vad ni tar.."

Inga kommentarer: