fredag 24 juli 2009

Hål

En semester fylld av.. hål..
Hål i marken.. hål i plånboken.. alkohål.. men så heter det ju håliday också ;)

Ja den var dålig.. jag vet.. :)

Nu har i alla fall Contador i princip säkrat segern i tour de france.. ända spänningen nu blir att se vad Schleckarna kan hitta på för att knipa plats två och tre. Kan nog bli en spännande etapp på lördag.. Det blir säkert lite attacker i sista backen idag med.. Tror nog att saxobank kommer satsa på att ta två pallplatser..

Armstrong kan säkert hålla tredjeplatsen idag, men han hänger inte med uppför sista berget imorrn. Samma sak med Wiggins, han tappar imorrn. Tredjeplatsen står mellan Fränk Schleck och Andreas Klöden i mina ögon. Tror dock att Schleck drar det längsta strået.
Dock hoppas jag att Contador klappar igenom lite så att det blir spännande om förstaplatsen också...

Jag sätter mina slantar på att slutställningen blir:
1. Alberto Contador, Astana
2. Andy Schleck, Team Saxobank
3. Fränk Schleck, Team Saxobank

Nån som sätter emot?

Inga kommentarer: