söndag 26 juli 2009

Fel

Okej jag erkänner.. jag hade fel igår.. Armstrong var starkare än vad jag trodde samtidigt som Fränk inte hade de allra bästa benen även om han gjorde ett par tappra försök att gå ifrån. Jag kan dock inte låta bli att imponeras av Andys attack-vilja och offervilja för brorsan. Han körde verkligen för två pallplatser. Tyvärr satte motvinden på övre delen av backen stopp för de planerna. Hatten av för att de försökte i alla fall.

Hål.. vad är det för klantarsel som tycker det är skoj att lägga ner ett tjockt jäkla cementrör där jag ska gräva. Det ligger strategiskt på tvären precis lagom så att jag inte kommer åt som jag vill utan att bredda hålet rejält. Det är säkert röret som går från stupröret till brunnen, men det är dumt likt förbannat. *svära*

Snart ger jag upp och går och knycker en grävmaskin och välter kåken. Då kanske jag kommer åt.

Häblä!

Inga kommentarer: