söndag 1 september 2013

Söndag kväll..

..det innebär att man ska pallra sig till jobbet imorrn.. okej då.. kan jag väl göra..

Om jag gjort nåt vettigt idag? absolut!
ska försöka få igång min trotjänare till bil som har stått still hela sommaren.. så jag börjar med att ladda batteriet.. känns som en bra start :)

Tävlingen då?!
Det fanns i alla fall två stycken som vågade vara med.. bra jobbat.
Jag inser att jag borde varit lite tydligare med reglerna.. men som enväldig domare är det jag som bestämmer.. like it or not ;)
Tess båda svar ger ett medel på 687,5 och Helénes svar var 716 (typ) ;)
Det rätta svaret var 980 mil så ingen var direkt nära.. men 716 är närmare än 687,5.. sist jag kollade i alla fall :)
Bonuspris för att svara först kunde jag ha delat ut, men eftersom du fegade med att svara två gånger så blir det inget med det..  däremot har jag utlovat ett första pris och det kommer jag att dela ut vid tillfälle.. skulle jag glömma bort det får du gärna påminna mig :)

Det var allt för idag.. sov gott!

"It's gettin' dark, too dark to see.."

2 kommentarer:

Tess sa...

FUSK!!!!
ja va ju närmast =(

Anonym sa...

Oj vad möe mil du har hunnit med! Tyckte jag tog i... Tackar för vinsten och ja jag kommer att påminna dig ;). Hoppas allt är bra med dig och omgivningen! / Heléne