torsdag 11 juli 2013

Semestertips sökes

Hahaha.. 275 mil and counting.. på en knapp månad.. helt sjukt ju..
Och fortfarande har inte semestern börjat.. jag undrar var det här slutar.. :)

Gubbarna på Sofiero rockade stenhårt.. publiken var underbar.. vädret visade sig från sin bästa sida.. kvällen kunde knappt varit bättre.. "let's get, let's get, let's get, let's get rocked!!"

Nån som har förslag på sköna semestevägar? eller utflyktsmål? eller fikaställen?
Tips mottaget tacksamt.. inrikes eller utomlands..
Med sköna vägar menas i det här fallet kurviga vägar.. alltså sköna att åka hoj på.. med natursköna omgivningar..

"Lookin' for adventure, and whatever comes our way.."

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kustvägen Danmark! Annars fina vägar vid Gardasjön La Italia... åh för att inte tala om Alsace ;)/ Helene

Tess sa...

HÖGA KUSTEN!!! jätte fin natur och fina vägar!!

Pejtur sa...

Goa ni är :)
Danmark har jag inte haft i åtanke överhuvudtaget, men det är ju nära och bra.. ska ta det under övervägande :)
Alsace hade vart fräckt.. men då ska man helst ha nån med sig ju ;)
Samma med Italien..
Höga kusten.. ja absolut.. om jag nu tar mig så långt norrut.. bor du där uppe Tess?

Tess sa...

ja följer mä till alsass!!! HA HA
skoja bara
bor i östersund men säj till om du far hitåt så ska du få mera tipps på bra väg ja åker ofta MC mä bror min =)

Pejtur sa...

Hörru du Tess.. du har sått ett litet frö hos mig.. som dessutom börjat gro lite.. kan inte du dra iväg ett mail till mig (bloggnamnet at hotmail punkt com)
Så om jag nu skulle ha vägarna förbi så hör jag av mig.. hoppas du inte lovat för möe nu ;)

Tess sa...

mejl skickat!! =)