torsdag 18 juli 2013

Nämen!

Idag har jag semester!!

Det ska firas med att.. städa! haha.. så kan det va.. fast ikväll ska jag ut å käka å ta ett par öl med ett par goda vänner.

Sen imorrn blir det... mer städning.. jorå!
Tänkte få fint nu när jag är ledig.. torka golv och greja...
fast jag kommer att ta en del rundor med hojen också.. absolut..

Sen har jag kommit en bit längre med semesterplanerna.. ska försöka göra en del stopp på vägen.. så många jag vill hälsa på.. svårt att hinna med alla..
Det är Halmstad, Stockholm, Bolmsö, Laholm, Vänersborg, Örebro, Kattvik, Göteborg, Motala, Östersund (haha), Malmö, Västerås, Lidköping, Mariestad..  har säkert glömt nån..
Kommer osökt att tänka på galenskaparnas låt:
5 minuter stockholms stad, 5 minuter skärgård, 5 minuter sol och bad, 5 minuter herrgård, 5 minuter trosa, grums och tjörn och härnösand.. blir lite så ;)
Den melodin är för övrigt grunden i årets kräftskivelåt.. den blev riktigt bra.. ;)

Får se vilka som hinns med och vad jag lägger in för rutter.. Höga kusten är mer eller mindre spikad i alla fall.. :)

"5 minuter till så kan man hela Sveriges land..."

Inga kommentarer: