söndag 21 september 2008

Taklagsfest

Den här veckan har varit skum.. jag har inte fått nånting vettigt gjort. Inte ens igår när vi bara var två på jobbet fick vi nåt gjort. Jag fattar inte. I fredags hade jag i alla fall en ursäkt. Inte en bra ursäkt, men dock en ursäkt. Jag var bakis! Måste anses som ett giltigt skäl att inte få nåt gjort.. speciellt när det var företaget som ordnade festen och drickan. Taklagsfest.. då tycker man ju att byggarbetarna ska vara de som blir fullast och odrägligast. Det ska inte vara tjänstemännens uppgift! Vi var 5 personer kvar efter kl 9! FEM! Det är ju löjligt. Fast jag hade skoj. Det är lätt att ha skoj med folk man trivs med, skönt å få sitta å snacka dynga och dricka rödtjut.
Måste fixa kunch nu. Tungt att gå iväg till köket å stoppa mat i mikron. Vet inte om jag orkar. Kanske skulle beställa pizza istället...

Inga kommentarer: