lördag 6 september 2008

regn

Det regnar. Idag har det varit ihållande regn hela dan.. det känns ok. Jag har egentligen inget emot regn. När man är ute å springer är det dessutom skönt när det regnar. Idag sprang jag. I regnet. Men det var inte skönt, berodde iofs inte på regnet utan mitt förbannade knä! Hata!
Just nu är jag förbluffande nära att lägga ner min otroligt framgångsrika löparkarriär. Många år för tidigt. Men jag ska prova å styrketräna benmusklerna i vinter. Fungerar inte det lägger jag dojorna på hyllan för gott.. iaf de närmaste åren.
Det hade varit trist för jag mår jäkligt bra när jag springer. När det inte gör för ont. Suck! Jag minns inte senast jag kunde röra mig 100% smärtfritt.. måste varit.. hmm.. 1996 eller däromkring.. yiihaaa!

Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Har tänt en brasa i spisen, å sitter å gottar mig efter att ha svullat i mig en kebabrulle. Beställda via onlinepizza.se, det kan jag verkligen rekommendera. Riktigt smidigt. Prova det! Nu! Genast! eller senare. Du väljer. Alldeles själv. Men prova. Nu.

Dags att peta in en pinne i brasan. Det är skönt. Om det inte är en kaktus, då sticks det.

Inga kommentarer: