torsdag 20 juni 2013

Äntligen!

Äntligen måndag, äntligen!

Näää.. men nu har hon kommit hem!
Eller.. det var faktiskt nästan en vecka sen.. men vad skön hon är.. har redan hunnit bli närmare 100 mil.. så rätt.. så mig.. så glad :D

Nu ska bara semestern planeras ordentligt.. det kommer att bli en tur till Västerås.. min morbror måste få se skönheten.. det är ju faktiskt hans förtjänst att intresset väcktes på allvar till att börja med..
Och så blir det kräftfiske i augusti.. det är givet..
Sen får vi se.. jag vill upp till Stockholm och hälsa på en kär gammal vän. Likaså Schweiz.. men vi får se hur det blir.. men några vänner och koppar kaffe ska jag hinna med.. jag har ett par givna mål som jag bara "måste" ta mig tid till! Ett par underbara människor i min gamla hemstad t ex :)

Och så kommer det garanterat bli ett antal mil av planlös körning.. på asfalt.. grus.. skogsväg.. nu spelar det ingen roll längre.. ! Weeeee...

Ha nu en riktigt skön midsommar mina vänner! Ta hand om era nära och kära! Det är trots allt det bästa vi har och faktiskt det enda som verkligen betyder något! :)

En stor kram till er alla!

"Friends will be friends.."

Inga kommentarer: